Больше информации по резюме будет доступно после регистрации

Зарегистрироваться
Был на сайте более двух недель назад

Кандидат

Мужчина, 45 лет, родился 24 июня 1979

Не ищет работу

Москва, готов к переезду (Венгрия, Вьетнам, Германия, Испания, Китай, Сербия), не готов к командировкам

Указан примерный район поиска работы

Специалист технической поддержки

Специализации:
  • Специалист технической поддержки

Занятость: полная занятость

График работы: полный день

Опыт работы 16 лет 1 месяц

Апрель 2016Март 2019
3 года
Izvarino Pharma LLC, Russia, Moscow

Россия, www.izvarino-pharma.ru/ru

Медицина, фармацевтика, аптеки... Показать еще

IT technician HelpDesk
IT support for computer workplaces (workstations) (more than 300), software and hardware troubleshooting. Setting up and block repair of PC and laptops. (assembling/disassembling without soldering) Installing new workplaces (workstations). Hardware (if needed), software, setting up network connections. Installing special software (for accountants, construction engineers and so on). Remote support, software troubleshooting and consulting about software features of territorial medical representatives. Maintaining office equipment: changing consumables and making light repair. Also interacting with service providers if serious repair was needed.
Сентябрь 2014Сентябрь 2015
1 год 1 месяц
Philip Morris Sales and Marketing LLC (as outsource engineer)

Москва, www.rss.ru

Информационные технологии, системная интеграция, интернет... Показать еще

IT Support engineer
Maintaining 20 Multi Functional Printing Units Canon. Light repair, troubleshooting printing software and hardware. Solving issues that were received from users (more than 400 including VIP) via phone, email and service desk software. Setting up new workstations according supervisor assigning tasks. Maintaining and troubleshooting conference rooms equipment.
Апрель 2008Февраль 2014
5 лет 11 месяцев
NCO (Non-banking credit organization) RFO (Russian Financial Society)

Москва

Финансовый сектор... Показать еще

IT Technician HelpDesk
Maintaining workstations in two company's offices. Installing software, setting up and repairing (if needed) hardware. Selecting, purchasing, installing software and hardware for specific employees tasks. Setting up network connections. Troubleshooting various user requests both from employees and external bank's clients. Installing and setting up video-surveillance system.
Октябрь 2007Апрель 2008
7 месяцев
Garant Service University LLC

Москва

Информационные технологии, системная интеграция, интернет... Показать еще

IT HelpDesk Engineer
Maintaining user workstations (70). Setting up network connections Solving request from users personally, remotely (via phone or distant connection directly to remote workstation)
Октябрь 2005Январь 2006
4 месяца
State Broadcasting Company Radio Russia (branch of Russian State Television and Radio Broadcasting Company)

Москва

СМИ, маркетинг, реклама, BTL, PR, дизайн, продюсирование... Показать еще

IT HelpDesk Engineer
Maintaining user workstations directly on site and remotely. Setting up network connections Setting up and Troubleshooting software and hardware equipment for radio broadcasting
Май 2001Сентябрь 2005
4 года 5 месяцев
Saturn Alliance LLC

Москва

Розничная торговля... Показать еще

Sales Manager PC, laptops, Hardware and Software
Consulting customers about wide scope of computer equipment including PC, Monitors, Printers, Scanners, Copiers, Laptops and software. Work with cash-machine and accountant software. Providing regular inventory process. Installing software and setting up recently bought hardware PC, laptops.
Июль 2000Май 2001
11 месяцев
Moscow State University of Instrumentation and Computer Science

Москва

Образовательные учреждения... Показать еще

Intern IT technician HelpDesk
Electronic Document Management. Installing OS and software on PC's. Troubleshooting user's requests

Навыки

Уровни владения навыками
Продвинутый уровень
Мелкий ремонт ПК и ноутбуков
Установка и настройка ОС семейства Windows
Средний уровень
Работа с пакетом MS Office
Установка и частичная настройка специализированного ПО

Обо мне

I have not worked for a long time, since my last employment, because I got a leg injury during workshift (industrial injury). And it required surgery and a rehabitation with a long period of time and it is still going on.

Высшее образование

2001
Технический интеллект, Управление и информатика в технических системах

Знание языков

РусскийРодной


АнглийскийB1 — Средний


Гражданство, время в пути до работы

Гражданство: Россия

Разрешение на работу: Россия

Желательное время в пути до работы: Не более полутора часов